Компанийн маркетингийн стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, хөгжүүлэх Бүтээгдэхүүний зах зээлийг шинжлэх, судлах, хүн ам зүйн судалгаа явуулах Компаний зах зээлд эзлэх байр, хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх, боломжит худалдан авагчдыг татах, тэдгээрийг татах арга замыг эрэлхийлэх Борлуулалтын үйл ажиллагааанд мэргэжлийн зөвлөгөө өгөх, бүтээгдэхүүнээ сурталчлах, зах зээлд гаргахад мэргэжлийн зөвлөгөө өгөх Бүтээгдэхүүний байнгын худалдан авагчдыг нэмэгдүүлэх арга хэмжээ авах Зах зээлийг судлах, шинэ боломжит зах зээлийг эрж хайх