Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг : *Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан чиг үүргийн дагуу ажиллана. *Байгууллагын үйл ажиллагааг дэмжиж ажиллах
Сувилахуйн тусламж, үйлчилгээг батлагдсан стандарт удирдамжийн дагуу мэргэжлийн түвшинд үзүүлэх
Худалдах, худалдан авах бичиг баримтын боловсруулалт хийх Техникийн нөхцөлийг боловсруулах
ХАБЭА-н хууль тогтоомж, стандартыг хэрэгжүүлж ажиллах; Компанийн ХАБЭА-н бодлого, журам, зааврийн хэрэгжилтэд хяналт тавьж, засаж залруулах арга хэмжээ авах; Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасны дагуу ажиллах:
Төслийн бүх үе шатанд хийгдэх ажлын төлөвлөгөө гаргаж батлуулах Удирдлагыг мэдээллээр хангах Ажлын чанар, гүйцэтгэлд хяналт тавьж ажиллах Ажлын байрны тодорхойлолт заагдсан ажил үүргийг гүйцэтгэх
Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу Гүйцэтгэх удирдлагын өдөр тутмын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, туслах Ирсэн, явсан бичгийг хариуцах Баримт бичиг боловсруулах
Компанийн бодлого санхүүгийн үйл ажиллагааг үр ашигтай зохион байгуулах Бизнес болон хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалттай холбоотой шаардлагатай мэдээллийг бэлтгэх, шинжилгээ судалгаа хийх, ирээдүйн төлөв байдлыг таамаглах, төсөв болон санал дүгнэлт боловсруулах, удирдлагын багт танилцуулах, гүйцэтгэлд хяналт тавих гэх мэт.
1. Гэрээний төсөл хянах, боловсруулах, гэрээний бүртгэл хийх; 2. Албан бичиг төлөвлөх; 3. Хуулийн дүгнэлт, зөвлөгөө өгөх; 4. Ажилтан өөрөө хүсвэл шүүхэд төлөөлөх, Хүний нөөц, татвар зэрэг тусгайлсан асуудлаар ажил хариуцан мэргэших боломжтой.